Да се запознаем…

internet-loveКак можах до сега да не се представя. Приятно ми е, госпожа Тръткова. Добре де, може и на малко име, просто Марийка. На галено ми викат Мими.  Сега, то и мадмоазел става, но това в официални случаи, като фамилиарничим. Щото нали и ние сме Ентелегентни хора.

Да ви разправям как аз реших да сграбча съдбата си в ръце и да се запозная с някой Арен момък.

Разбира се, посъветвах се с приятели. Те ми викат, в интернет можеш да намериш всичко. Обясниха ми стъпка по стъпка и се гмурнах в приключението.

Не знаех как да се представя, какво да пиша за себе си. Не защото съм неописуема. А защото аудиторията  е някак неидентифицируема. Ама два – три популярни лафа свършиха работа и се започна.

То първо, както си е редно, реших да поразгледам, кой как изглежда, кой как се представя, кой как пише….

Та, ето как:  „Finasovo sam dobre osigoren imam kafe aperetif i zema 250 dekara lichno moi . Tarsq si jena ot 26 god do 38 godini imam nujda ot istenska jena i koqto se chustva istinska jena da se obani na nomer 0899***413. po vazmojnost da bade ot selo moje ot grada no dane e provzeta koqto se chustva takava molq da mi pishe ili da si ostavi nomera si i da se otochnimi“

(В превод: Финансово сам добре осигорен имам кафе аперетиф и зема 250 декара лично мои. Тарся си жена от 26 до 38 години имам нужда от истенска жена и която се чувства истинска жена да се обани на номер *******. по вазможност да баде от село може и от града но дане е провзета която се чуства такава моля да ми пише или да си остави номера си да се оточними“

Ето и друг: „ne znam kakvo to4no da napi6a za sebe si..no mislq savsem obiknoveno mom4e s 6antavo 4uvstvo za xumor…drugoto 6e razberete po-kusno:)“

(В превод: не знам какво точно да напиша за себе си…но мисля савсем обикновено момче с шантаво чувство за хумор.. другото ше разберете по-късно“

И както, нали, гледам… започвам да получавам съобщения. Викам си „Ура! Сега ще си полафим с някого“.

Отварям и чета: „kak si?za nqkolko dena sum vyv **, no idvam pochti vsqka sedmica, tursq neangajira6ta sexualna vruzka.ne iskam da te obijdam kato sum direkten…za koeto se izvinqvam!no i nqma smisul da se ligavim ili uvurtame…simpatqga sum spoko.piem kafe ako se xaresame i na jivo togava govorim za neshto dr. na 34 sum realno“

(В превод: как си?за няколко дена съм във В., но идвам почти всяка седмица, търся неангажираща сексуална връзка.не иска да те обиждам като съм директен…за което се извинявам!но и няма смисъл да се лигавим или увъртаме…симпатяга съм споко.пием кафе ако се харесаме и на живо тогава говорим за нещо др. на 34 съм реално“ … Как да не заобичаш прямите хора?

Викам си, чакай да видя следващот. А то отново е интригуващо: „Zdravei kazvase Stilian pishati zshoto mi izglejdash poznata seki si ima da ima dvoinik rodom sam ot selo Blagoevo RAZGRAT vrazka priatelsvo ako reshish pishimi za vrazka jesena mie-0894***608“

(В превод: Здравей казвасе Стилиан пишати зшото ми изглеждаш позната секи си има да има двойник, родом сам от село Благоево РАЗГРАТ вразка приятелство ако решиш пишими за вразка жесена мие – 0894***608)

И третото, и четъртото, и десетото, бяха все в този безцеремонно натурален стил, представен умело посредством шльоковица.

Тъкмо бях решила, че в България е отпаднала кирилицата, когато внезапно отворих следното съобщение: „“Здравейте! Ето какво бих казал за себе си: Самостоятелен социално разбран .Обичам добрата кухня по възможност вегетарианска. ..“

Вкусът на времето преди демокрацията и предаването адрес 4000 ме лъхнаха и аз почти се зачудих дали не съм се озовала там.

Следващото съобщение ме препрати към друго предаване: „Мога да виждам в бъдещето , да гледам на снимка , да развалям родови проклятия и магии , – Само сега безплатно на скайп ivand***“

Таман да се навия да прозра в бъдещето и гледам още някой ми писал. „kasae me slednoto-zdravei, v sustoqnie li si da se poqvi6 debedius na kamerata, kakto i realna polova blizost sys tep“

(В превод: касае ме следното-здравей, в състояние ли си да се появиш дЕбЕдюс на камерата, както и реална полова близост със теп)

То бива всичко да се намира в интернет, ама бива ли пък едно най-обикновено разговорче да не може да се намери.

Та, оттогава започнах да си говоря сама.

One response to this post.

  1. Posted by mitan on юли 10, 2014 at 4:31 pm

    Нищо неочаквано и странно не се е случило – обикновено най-тъпите и посредствени са с най-голямо самочувствие и най-агресивни. Мисля, че трябва да смениш подхода – разглеждаш профилите и пишеш на тези, които те заинтригуват. Иначе с пасивно очакване трудно ще постигнеш добър резултат 🙂

    Отговор

Вашият коментар

