Риалити

LIVE.NB_RealityTVНе знам кой ги пише тия сценарии, ама все в някакви провокативни риалити шоу формати съм участник. Ето например тази вечер. Връщам се от работа късно и полужива от преумора. Да речем, че излязох от един дневен риалити формат, дето нали уж щото ми плащат съм се нахакала. Допълзявам до масата и започвам да се възстановявам със заветната вечеря. След изпълнението на мисията се заех с раздигането. Та пренасяйки чинийка с остатък от сосче с червен пипер и мазнинка, някакъв провокатор ми приплъзна чинийката от ръката и тя като политна, завъртя се във въздуха оплисквайки хуууубавичко беличката стена с наситени огнени петна, след което се приземи на няколко части върху пода, довършвайки щедро украсата в радиус от поне метър, но за да е по-интересно, някакси се озова и върху чехлите ми.
Виковете „Нееее!“, не спряха погрома. А иначе вече се виждах кротко полегнала на диванчето зяпайки фейса.
Но след тази спешно получена мисия за почистване, вместо мишката, трябваше да хвана моп, обезмаслител, гъбичката и кофа вода.
Четках, мих, търках, стената не се поддаде
И това като завършек на работното денище.
Значи, ако има къде да се откажа от участие в тия риалити формати, не се скъпете на предложения.
Не искам да обиждам авторчетата, ама ако може да ги попитам: толкова ли сте бездарни, че не може нещо градивно и позитивно да сътворите?
До кога ще участваме в тия битови катаклизми? От една провалена мисия в друга, то бюджет ли не ни орязваха, провизии ли не ни отнемаха, то с полуидиоти ли не ни събираха, то крадливи и алчни капитани на отбори ли не определяха,  то безумни задачи ли не ни поставяха. Не спряха да печелят на наш гръб.
Аз никога не съм се хващала да гледам, не само защото не ми е интересно, а и защото съм перманентен участник и то без опция да се откажа.
Превърнаха ни в извънцивилизационни островитяни. То ако не ни карат да участваме в налудничави мисии, ни облъчават с ментално увреждащи послания, постановки и представления. Значиии преди да сме полудели всички ще трябва да сменим авторите и сценаристите. Ако не, ще се наложи бягаме от телевизията, наречена „Живот в България“, докато не остане и един участник. Пък нека тогава авторите и сценаристите си изкарват печалбите с труд.

Вашият коментар

